Friday, June 5, 2009

terima kasih,maaf dan selamat tinggal...

baru lepas meeting terakhir dgn bahagian bayaran sebentar tadi...bile ditanya oleh bos kesygn apa kata2 terakhir aku sebelum berpindah ke bahagian gaji,hanya 3 perkataan tu sj yg aku luahkan...sebak didada hanya Allah yg tau...kerana terlalu seronok dibahagian lama nih wat aku rs sedih sgt...tp aku ttp control emosi...huhuuu...
terima kasih bermaksud terima kasih atas setiap kenangan dan tunjuk ajar kwn2 sepjg aku berkhidmat di bahagian bayaran(dulu semakan) selama lebih kurang 3tahun kot...mmg best ble same2 berusaha ble ada pertandingan antara bahagian dan same2 bekerja keras menempuh tempoh penutupan akaun dan AKB...dan terima kasih juge kerana kwn2 byk mengajar ttg kehidupan dan ilmu agama...halalkan juga segala2nya...
maaf pulak aku maksudkan sbg permohonan kemaafan atas setiap kesalahan,keterlanjuran dan kekurangan sepjg menjadi salah seorg keluarga bahagian bayaran...semoga tiada yg simpan didalam hati apatah lagi dibawa ke mati...
selamat tinggal pulak sj aku tambah sbg pelengkap 3 ayat sbb aku mmg suke angka 3...huhuuu...lagipun ia mewakili pemergian aku dr tkt 5 ke tkt 6...ahaks...se'coet' je eh jaraknya???tp impaknya sgt besar...satu perubahan kije dan kadaan kije yg sgt beso...ditambah hubungan sesama ahli...
aku rs kwn2 leh fhm sindri 3 sj perkataan yg aku sebut td...huhuuu...so,itu sj kata2 akhir aku...semoge berjaya utk semua dlm lingkungan ukhwah yg tenang dan penuh kasih sayang agar lebih diberkati...sbb persekitaran kije yg baik merangsang produktiviti yg lebih cemerlang...

No comments:

Post a Comment