Wednesday, January 6, 2010

gelang mekah...

heh³...gumuknye tgn aku...abaikan...abaikan tgn aku yg gumuktu...ape yg aku nak citer adelah gelang mekah yg aku pakai tu...huhuuu...entah kenape aku sgt sukekan gelang tu berbanding gelang mekah yg lain...istimewanye dimana aku sindri tak penah selidik dan wat ujikaji...maka,ape yg aku tau...mmg aku suke bangat sama gelang tu...
bertahun² jugaklah,permohonan aku pd insan² terpilih yg terpilih mengerjakan haji di Mekah utk membelikan aku gelang nih membawa khabar hampa bile insan² terpilih dah tak jumpe gelang nih kat sana...hmmm...stp tahun aku tak lupe utk mengirim insan² terpilih gelang nih dan akhirnye thn ni permohonan aku akhirnye tlh berjaye...seorg insan terpilih yg kini bergelar Hjh Azkiah tlh memberikan aku gelang nih...huhuuuu...gembirenye tak terkata...lebih gembire dr dpt gelang emas...ahaks...poyo...tp aku mmg gumbire...
semlm gelang tu sesempurne itu...arini,dah terbelah due...aku kongsikan dgn sahabat yg turut meminati gelang yg same sejak sekian lame...takpelah,pakai separuh pun aku ttp suke...
bg sape² yg bakal jd insan² terpilih nanti,belikanlah aku gelang nih kat sana...tak kirelah nak bg percume atau jual kat aku...aku sanggup bayar...heh heh...k,sekian sj ttg gelang mekah kegemaran aku nih...

7 comments:

  1. hmm gelang tu leh bgerak ats bwh ke? atau juz stay camtu? yelh, tgn tu CAM................ huhu... jgn mrh... gurau jek...

    ReplyDelete
  2. hohoho...gurauan yg sungguh menggeletek ati...ade ar leh gerak sampai ke siku yg leh siku hang yg sape ntah nih...siku nak???ckp jek direct den gemuk...

    ReplyDelete
  3. sape ntah ni..
    sape ta?
    so ini la die yang ko ckp tuh.

    ReplyDelete
  4. aku ckp pe ek???ooooo yg pemunat blog aku tu eh???ni bkn rsnye...pemunat tu penakut...yg ni aku tak taulah ek..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum cik puan
    nak tumpang bertanya ni
    ada stok gelang tu lagi tak?
    org rumah punya dah patah.
    entah ngape minat sangat
    dgn gelang mekah tu..

    ReplyDelete
  6. w'slm....
    ampun dan maaf tiada stok...
    itupun eksklusif dr kawan...
    org g mekah skang dah menjadi kebiasaan beli gelang batu2 tu...
    agak kecewa disitu...huhuuu...
    kalu ade sy bgtau...tngglknlah email...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum cik puan
    oleh kerana eksklusif tu la
    yang menyebabkan kesukaran utk
    mendapatkan gelang ni lagi...
    apa pun terima kasih.
    azhar8716@yahoo.com

    ReplyDelete