Tuesday, June 9, 2009

dino trek&petrosains...

hahaha...tak semena2 kami terjebak ke tpt begini...dengan bayaran RM15/RM18(aku tak hingat...huhuu)dpt masuk dino trek dan petrosains...nak masuk ke petrosains ade masa yg ditetapkan so nurul beli tiket utk masuk 1130pagi...b4 dat,kami layan dino trek...ala2 budak sek menengah wat lawatan dah jdnye...dan aku biarkan gambar sj bercerita sbb aku dah penat nak cite...
DINO TREK

-kalu dinosaur betul nih tak de maknenye aku nak hulur tgn...ni pun kecut ckit...-

-aku ni mmg mls nak bc info2 yg ade diberi...juz jln cuci mata...-

-mencube mendealah sebegini aku suke...huhuuu...-

-bergambar dengan dino...leh send 5keping gambo ke email sindri...-

PETROSAINS

-teringat zaman main softball dulu...tp balingan aku dah tak kuat...-

-nurul kalah...mendealah ni utk ukur kekuatan balingan...-

ni sjlah...byk sgt nak upload naik muntah aku nak tunggu...tp tempat2 begini sesuai nak bwk anak2...mmg byk bende diorg leh belajo kenal dan tau...

No comments:

Post a Comment