Tuesday, June 9, 2009

mkn ngan adik...

selepas bertungkus lumus carik jln kuar dr petrosains akhirnya dpt juge kami kuar...time ni kesakitan kepala ni menambah derita aku...ahaks...aku gagahkan juge dri ini...excited nak jumpe adik punye psl...ya...akhirnya...perpisahan hampir 13 tahun...aku jumpe lik adik angkat aku kat sek dulu ni...mohd. noor...orgnye masih seperti dulu...ape yg berubah cume ketinggian dia yg dah lebih dr aku...huhuuuu...pencarian yg akhirnya berakhir setelah aku jumpe dia kat friendster...mmg rindu bangat...cume pertemuan ini tak dpt nak spent masa sebaiknya krn aku kurang sihat...mohd noor pun ade kije dan terpakse balik ke seremban jam 3ptg...

sempat duk mkn dan borak2 kejap ngan adik yg dah lama aku carik ni...still kiut...aku dan nurul pekena laksa penang sbb tbe2 rs mengidam lak nak pekena laksa penang sbb laksa penang di laksa shack tidak menepati citarasa...aku rs,kali terakhir aku pekena laksa penang yg sedap time aku duk utara dulu...mak buat...perghhh...sedap gile...dah lama mak tak buat...kire dlm 20 tahun gak le...waduh2...hmmm...so setelah aku didlm keadaan yg sgt tidak terkawal sbb tak sihat dan nak muntah,dgn berat ati aku minta berundur dr mohd noor...mohon maaf sbb aku mmg dah tak tahan dgn rs sakit nih...huhuuu...harap berjumpe lagi dilain waktu dan diharap aku didalam keadaan sihat walafiat...ahaks...moge2 mohd noor tak serik jumpe aku...

-seronok jumpe awak lik...-

kami nekad gerak ke mid valley...ingin bermlm di hotel cititel...wpun rate RM260 sehari...dlm lrt pun aku dah rasa nak collapse...redah jelah sbb aku dah tak tahan rs nak pecah pale ni...lagipun,dah tak larat nak g carik hotel lain...maklumlah,segalanye main balun je...asal bole...so sindri carik pasal,terpakse check in kat hotel cititel nih jugak...sedikit kecewa ble bliknye tidaklah kene ngan harge...sempoi gle...cam hotel seri m'sia je...tah pape...mmg tak patut tul hentam harga sampai cam tu...huhuuuu...nurul mmg sentap...ahaks...aku trus pengsan...

No comments:

Post a Comment