Saturday, June 20, 2009

aktiviti di ari sabtu...

sebelum menonton td aku ngan nurul ade belikan bj utk adam,muaz dan anas...hrp sgt bj tdo tu muat utk muaz...huhuuu...dah beso dah hero akak aku yg sulung nih...dan beberape ari lepas aku ade belikan sebuah buku utk E.D sbg tande terima kasih yg mmg kami tak terbls jasa E.D&family sbnrnye...so utk E.D kat bwh nilah bukunye...kalu dah ade bgtau kat sy tp kalu lum ade jgn terbeli...huhuuuu...hadiah2 utk hero3 akak aku nih akan aku bg setelah akak pulang dr jepun nanti...

lepas menonton kami decide ke kotaraya sbb nak carik hadiah bday mak aku dan hadiah ari bapa utk ayah masing2...aku juz plih tshirt utk abah dan blouse utk mak...nurul lak plih bj batik utk ayah dia dan bj kurung utk mak dia...thn ni hadiah simple je...tak pelah...at least aku raikan kedua2nye sebaik mungkin...

slps membeli hadiah2 kami mengisi perut di Rasa Mas yg caw.nye ni baru dibuke di kotaraya...aku juz pekene drummet,mushroom soup dan coke...nurul lak pekene roaster chicken rice-golden dan milo ais...sume tu dgn harga RM23.10...chicken rice set die mmg sedap...yg aku punye biase2 sj...kalu akak bc blog sy nih ya ampun...kat jepun susah dpt mknn halal lak tu...sure lik msia akak bedal je nih sbb rindu mskn msia...huhuuu...



4 comments:

  1. Salam...
    Uwwwaaaa...kecurnye tgk mknn...kt sini sgt susah nk gi mkn kt kedai...dah mcm2 benda yg akak ngidam blk nk mkn kt msia nnt...sedih tau...yg penting smpai jek klia nnt nk ajak pakwe gi mkn dulu...huhu...
    K cyg...take a gud care of urself...

    ReplyDelete
  2. salam...jasa apa la yg x terbalas tu...susah2 je...anyway thanks a lot, mcm tau2 je tengah kumpul cite sejarah Islam...

    ReplyDelete
  3. w'slm...

    akak:sori ye kak...balik msia nanti pakwe dah get ready punye...huhuu...u 2 t8 care my dear sis...

    E.D:juz teka ble wat en3 psl buku yg dibace...actually 2org kami beri buku yg same...hopefully kedue2nye suke...

    ReplyDelete
  4. salam...
    hai...
    lm sy xbc blog awk...
    semakin menarik...
    k, t8 care ya...
    ble nk ajk sy mkn kat kat ctu?
    mcm cedap jek...:-)

    ReplyDelete