Wednesday, June 24, 2009

melantak di secret recipe c.s...

pulang dr kije aku dan nurul trus ke cs utk menonton Transformers:revenge of the fallen...hmmm...sedikit kecewa ble seat dah penuh wpun utk tayangan sebelah mlm...tinggal yg kat dpn kalu nak tgk agak sakit tengkuk so kami decide plih tket ptg sok...tak sabo tunggu esok...

dah beli tiket layan nurul shopping ckit...ble dah lapo ape lg,carik tpt mkn le...dan plih punye plih tpt mkn last2 aku tergerak nak pekena kek kat secret recipe...minum ptg jelah konon...sampai je kat situ tekak dan mata ni dah melilau pandang menu lain lak...last2 aku pilih noodle tom yum soup ngan pepsi...nurul lak pekena kid's sphageti chicken,pepsi dan chocolate indulgence cake...yummy...tom yum die leh tahan...kek die pun sodap...aku mmg suke kek2 kat secret recipe nih...berbaloilah wpun sepotong cecah rm6.30...nombor2 yg aku suke...huhuuu...puas mkn gelak sembang sakan...kami gerak pulang...sume yg kami santap td harganye RM44.05...mmg melantak...ahaks...

kat bwh nilah menu2 yg dibedal...secret recipe cs terletak di tkt b1...bersebelahan laksa shack...

No comments:

Post a Comment