Friday, June 12, 2009

Restoren Johan...

semlm tbe2 nurul wat kezutan balik awal dr out station disebabkan masalah hotel ketika wat seminar ngan tentera...rupe2nye diorg terkene hotel yg dah bankrup...patutlah mknn tak cukup dan lampu slalu padam...pakai generator je rupenye...ahaks...bayangkan hotel pakai generator...haaa...so apelagi...toksah dtg hotel tu...Hotel Grand Water City,Melaka...peel si nurul yg tak bgtau awal nih pun satu...sampai aku takut nak bukak pintu...mlm jumaat le katakan...ahaks...aku mmg penakut tahap cipan...pdhal lum pun lewat mlm nurul wat peel nih...

bersiap2 koi 910mlm gitu gerak g kuar mkn sbb kami mmg dh kelaparan gile...lgpun,aku amik ms chat ngan akak kat jepun jap...hehehe...pk punye pk tpt mkn kat tmn perling yg nurul pilih...hadoi...jauhnye...aku lak tu yg kene drive...semenjak due menjak tige menjak ini...aku mmg rs mls nak drive...apepun,aku ttp memandu dgn berhemah ke tpt yg ingin dituju...aku pun lum penah mkn kat situ...around 930 kami pun sampai...hehehe...kejap je...so tak jauh lah ek...

aku pekena nasi putih,tomyam ayam,daging goreng kunyit dan fresh oren...nurul lak nasi goreng kampung,sotong goreng tepung dan barli suam...sume sekali harge RM21.30...kire not bad...wpun aku lum jumpe tomyam yg betul2 kene ngan ape yg aku nak...susah wooo nak carik...tptnye pun beso...yg penting selesalah...

memandu dr arah jb naik ke perling dan terus ke arah second link...restoren ni terletak di sebelah kiri jln besar...lepaskan simpang ke perling mall dan masuk simpang kedua akan nampak restoren nih...sape2 nak cube dtglah ke Restoren Johan nih...

ape kes aku bedal semacam pdhal dah start diet...hmmm...blelah aku kuat nak bdiet nih...

2 comments:

  1. nampak macam menarik...
    lehh lah belanja nanti...

    anda ditag..... hehehehe

    ReplyDelete
  2. no problem...ade ms ke turun jb??? ;)
    tag anda bakal dijawab...

    ReplyDelete