Friday, June 26, 2009

layan Autobots vs Decepticons...

-Bumblebee...my favourite robots-

awesome job!5 star!2 thumbs up!

tu lah komen aku...best gile cite nih...Transformers:revenge of the fallen arahan terbaru Michael Bay...aksi,lawak,sedih sume ade...full package...mmg puas ati...aksi2 yg semakin mantop...lawak2 yang mmg menghiburkan...sampai aku yang tawe hentak kaki...huhuuu...scene sedih yg wat aku hampir nangis...ahaks...so aku puas ati...wpun aku rs agak lama sbb aku dah tak leh duk diam rupe2nye 2jam setengah gak kami disajikan perjalanan cite yg lgsg tidak membosankan...

pertarungan autobots dan decepticons yg lebih mencabar...byk robot baru yg muncul...kali ni robot si kembar lak yg wat lawak wpun aku ttp suke bumblebee...sume watak dimainkan dengan baik oleh sume pelakon...pemegang watak sam witwicky(Shia LaBeouf) tu semakin dewasa...time die kecik2 dulu mmg aku tak suke ngan lawak mamat ni dlm drama komedi bersiri ape ntah...tp lakonan die mmg best skang nih...pemegang title wanita paling seksi yg memegang watak mikaela banes(Megan Fox) pun not bad...robot2 baru yg semakin canggih tambah rencah keseronokan bg peminat2 robot...

-mikaela dan sam...-

mls nak cite pjg...aku nak tgk lagi kat panggung...huhuuuu...tak puas...

No comments:

Post a Comment