Tuesday, June 9, 2009

klia...m'sia to japan...

menghantar kakak kesygn aku adalah termasuk dlm agenda kami ke kl...tiket ke klia menggunakan klia ekspress telah kami beli awal pg lagi...RM70/seorg utk perjalanan pergi dan balik menjadikan kos kami b2 ke klia sebanyak RM140...huhuuu...demi kakak tersyg,ape ade hal...ahaks...ni penangan tak nak naik keta sindri le ni...tp itu sume tidak menjadi halangan...
bersiap dan kuar dr hotel around koi 5lebih...mkn mengisi perut di mid valley baru gerak ke kl sentral semula...humangaih...ramainya makhluk naik komuter nih...ape nak buat...tahap muke bertemu muke nih yg aku paling tak gemar...sindri carik psl...redah je...sampai di kl sentral trus naik klia ekspress lebih kurang jam 8mlm...perjalanan yg lebih tenang dan selesa...mengambil masa dlm 30 menet kami pun sampai di klia...

setelah en.deen pulang meninggalkan isteri tercinta utk pulang ke jb krn esok kije,giliran kami meneman akak sementara menunggu masa utk berlepas...sembang,ketawa,mengusik sume bagai...tbe2 akak nak kol anas...erkkk...terkejut aku ble akak mengalirkan juge airmatanya ble berckp dgn hero kesygnnya itu...sadis!aku dan nurul terkedu...aku hy mampu menenangkan skdr yg mampu krn kesedihan sbnr aku tak kan dpt rs melainkan empunya dri...so aku sebolehnya tak nak ungkap perkataan sabar atau jgn menangis lagi...biarlah akak menangis melepaskan kesedihan yg terbuku didada...sememangnya,sebulan adalah satu jangkamasa yg sgt lama...sbg isteri dan ibu yg sgt penyayang pastinya meninggalkan insan2 tersyg adalah sesuatu yg sgt berat...koi 1015 akak decide nak ikut kwn2 yg nak masuk balai berlepas lebih awal...aku sekadar menurut...so kami teman akak hingga ke pintu balai berlepas utk penerbangan antarabangsa...slps berslm bermulelah perjalanan akak ke Jepun...wpun fly koi 1145 biarlah akak tenangkan dri lebih awal wpun aku tak puas...so aku dan nurul gerak pulang ke hotel...ape perasaan aku biarlah ia menjadi rahsia...huhuuuu...dlm hati trus berdoa,perjalanan akak dilindungi Allah...

-time ni masih maintain...lum nangis...huhuuu...-

-muke dah merah baru pas nangis...hehehe...ya ampun dong...nasib baik sy tak letak gambo tgh nangis...-

-dia lah boss,dialah kakak,dialah sahabat...-

sampai di hotel around koi 1155 ble hampir lebih setengah jam kami terpakse tawaf mid valley sbb slh jln...dah le penat berjalan dlm petrosains lum ilang...ni tawaf lak...waduh2...penat gile time nih Allah je tau...gle punye jauh kami berjln kaki...aku dah le tak suke jln kaki jauh2 gle nih...uwaaaaaaaaaaa...ape nak buat...sindri carik pasal...ahaks...sampai hotel mmg lepaq tahap maut punye...huhuuu...so begitulah sj perjalanan satu hari kami b2 yg lgsg tiada perancangan detail...tobat!!!

percutian yg tak berupe percutian kali ini hanya satu komen dr nurul..."kecewa dgn hotel cititel"(ckp byk kali lak tu)...huhuuu...menanah dengaq...ahaks...terbang RM260 utk bilik yg takat bilik cam hotel sri m'sia...hahaha...mmg sentap jiwa nurul...ahaks...ya ampun sahabat...

No comments:

Post a Comment