Monday, June 1, 2009

aku nak bercuti...

aku nak bercuti...menenangkan dri...menyejukkan ati...
hmmm...cuti yg agak terhad wat aku keliru kemana arah tuju dri...so aku terfikir2 tema apakah percutian kali ini agar ketenangan dan tujuan bercuti itu dpt dirasai...nak gi taman tema???pantai???air terjun???entahlah...nak g genting lagi pastinye saat ni sdg sarat ngan pengunjung2 sbb cuti sekolah dan malas aku nak beratur pjg nak naik cable car yg masih mengerikan aku wpun dah 2kali naik genting...nak gi tpt2 peranginan sdh pasti juge sarat ngan pengunjung juge sbb cuti sekolah yg pjg nih...hadoi...kemanakah arah ingin ku tuju???hotel2 pastinye dah penuh di booking...kelantan...satu2nye negeri yg belum penah aku pegi kat semenanjung m'sia nih...ape ade kat sane???shopping???semlm je beratus2 dah dilaburkan ke pusat membeli belah sbb aku ni kalu tension mmg suke membeli belah...pelik...time mood baik sikit punye alim aku simpan duit...huhuuu...ade aku kisah...yg penting aku hepi dpt rembat 3helai bj dan 2botol perfume...ahaks...dan nurul pulak berhelai2 dia rembat dan tak nak kalah,perfume pun nak jgk...huhuuuu...cume hadiah utk si dia masih juge belum aku temui...sibuk memuaskan kehendak dri...

-percutian kedua di genting thn lepas-

berbalik kpd percutian aku nekad nak bercuti gak...cume arah tuju masih samar2...kalaulah Adam Haikal dpt bercuti bsame...pasti best...kakak sdg bercuti ke Langkawi...hmmm...menambah boring aku di ofis...dan bakal terbang jauh hujung minggu depan...arghhh...mmg rs tak best akan trus mem follow dri aku sampai bulan dpn...so aku akn trus diam dan diam...hehehe...ngan kakak aku je aku kepoh kat opis nih...sampai penat akak nak layan...nasib baik sahabat baik aku ade...kemana aku nak pegi nih???tunggu sjlah hujung minggu nih...kemana aku membawa dri...ditemani sahabat tersyg...huhuuuu...yang penting aku nak bercuti!!!!!!!!!!boss...tlg luluskan cuti sy...

7 comments:

  1. tenangknlh hati...
    bahagia selalu yer...

    ReplyDelete
  2. bercutilah ke sabah/sarawak..

    ReplyDelete
  3. thanx...humangaih...sabah/sarawak...budget lari nih...baik simpan utk Adam Haikal...hehehe...cara sy menenangkan dri adalah berdiam dri...huhuuu...tu yg jd pendiam je tuh...

    ReplyDelete
  4. hmm u nk bcuti ke mn?
    dh decide ke?
    i nk ikut u leh?

    ReplyDelete
  5. erkkk...budget sindri bole le...lum decide...tpulang pd nurul...silap2 duk umah tdo tdo dan tdo...huhuuuu...

    ReplyDelete
  6. u suke air terjun x?
    cejuk tau...
    u suh nurul bwk u g air terjunlh...

    ReplyDelete
  7. sgt suke air terjun...tp cam teringin nak g pantai...takut terbako lak kulit muke yg baru nak cerah ckit nih...mungkin nak g menara kl...mkn2 kat ats...entahlah...lum decide pape...

    ReplyDelete