Saturday, June 20, 2009

layan Blood:the last vampire

-Saya...bukan aku...-

arini lps lunch awal kat sg chat...kami gerak ke cs utk lyn filem Blood...aku yg masih suam2 kuku thp kepanasan bdn sbb demam akhir2 ni pun gagahkan gak dri ni layan filem ni...lps shopping bj skit utk adam,muaz&anas kami gerak naik tkt5 cs utk masuk panggung...
filem yang diadaptasi dr novel Blood ni mengisahkan Saya(watak utama) merupakan pembunuh vampire krn nak buru Onigen(elder vampire) yg telah bunuh bapak die...hmmm...cite ni not bad wpun kdg2 tlihat gak kekartunan dlm aksi2 yg dipersembahkan...dibikin berlatar belakangkan era 1970an aku kurang setuju sikit...sbb aku suke moden wpun gwa aku tidaklah semoden mana...aku mmg suke aksi kung fu ni so oklah aksi2 lwn nih cume aku ttp suke shu qi kalu bab aksi2 kung fu nih...
filem ni seram gak la ble si Alice(kwn Saya) kene kejo ngan vampire2 tu...pergh...canelah kalu aku yg kene kejo...tak sempat lari aku dah pengsan...dan cian gak aku tgk si Saya berlwn sorg2 sdgkan vampire2 tu melambak gile...huh!nasib baik kuat stamina...yg dramatik skit ble Onigen tu sbnrnye mak Saya(bukan mak aku)...cantik tul vampire paling tua tp tak tua2 nih ble die muncul...btemakan bj wane putih mmg cantik sgt...cume terlalu singkat aksi berlawan ngan Onigen yg wat tak best...senang sgt kalah...huhuuu...dan endingnye tak best sbb aku tak phm...ahaks...

-onigen...-

aku bg 3bintang utk cite ni...bolelah kalu nak layan...not bad...

No comments:

Post a Comment