Friday, June 12, 2009

layan movie_lunch Jco@ct square...

tonite...aku dan nurul nak g lyn movie as usual kat city square...sakan tul nurul nak lyn sampai 2 sekali dlm satu mlm...nanti aku komen 2 movie yg bakal aku dan nurul ngadap mlm nih...lps beli tiket dan settlekan hal2 lain tghari td...nurul nak pekena roti plak...mls nak jln ke kebayan komtar...aku menurut dan ya...akhirnya Jco jd pilihan...dah beberape kali gak aku penah layan Jco nih tp entah nape cam arini adalah ari terakhir aku pekena Jco nih...perghhh...manis gile roti ngan airnye...erkkkk...aku mmg tak leh mende manis2 bangat nih selain dr SAYUR...naik bulu roma dibuatnye...dan mungkin gak sudah tbe masanye aku bosan dgn rs Jco dan mende2 yg seangkatan dgnnya...so sampai cni sj aku laburkan duit utk Jco...ahaks...diorg pun tak kisah dan ade aku kisah...hehehe...

No comments:

Post a Comment