Monday, April 6, 2009

tag dr neeza...

hmmm...jap muncul jap ilang aku nih...tup2 ble jenguk blog member kene tag...cume pembetulan utk tice neeza...eja name org Eita eh lain kali...huhuuu...nanti org konpius...
10 perkara ttg org yang tag aku... ( neeza )
1.kemas
2.pandai
3.manje
4.garang
5.klik aku time sek dulu
6.andak (ingat lg???)
7.x aktif sukan
8.bijak (sbb dpt jd bdq BAKA)
9.kuat nangis
10.penyayang
10 perkara ttg aku...
entahlah...aku tak berani lak nak describe ttg dri aku...cume yg aku tau,aku mmg garang tp sgt penyayang...apepun,org lain mungkin lebih kenal siape aku...dan yang paling aku confirm,aku all out sume sikap aku pd sahabat dan kakak kesygn aku...tak kisahlah wpun baru atau dah lame kenal aku...
thanx neeza...ni tag pertama sejak org memblogkan dri nih...semoge persahabatan kite trus kekal...neeza kwn yg baik dulu,kini dan selamanye...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment