Friday, April 10, 2009

jangan tegur...

semlm...aku,nurul dan k.zue g lyn cite ni...
sejujurnye aku mmg penakut dan cpt sakit jantung tgk cite hantu nih,tp kwn2 punye psl...aku ikutkan sj...dr mule proses plan nak tgk,beli tket...aku juz jwb..."org ikut sj..."
tayangan koi 840 so lps maghrib kitaorg dah gerak utk ec perut dulu...pekene nasi lemak...pergh...bilelah aku betul2 nak jg badan nih...huhuuuu...
selesai mkn,kitaorg gerak ke city square...port biase kalu nak lyn movie...hehehe...
so aku melangkah dgn jayanye...tanpe menyangka,aku bakal dpt serangan jantung...so aku tak bersedia ngan ubat atau alat pernafasan...ahaks...aku tenangkan dri dengan main acah2 dgn anak sape ntah depan aku...cerdik bdqnye...kecik gle...tp petah...
cite pun bermule...
part si baizura nih mmg aku takut gle tahap menangis punye...ya Allah...sumpah aku takut gile2 time die main acah2 ngan arwah nenek die tuh...adoi yai...napelah nenek die tu tak leh duk diam???geram tul aku...
aku mule tenang skit bile masuk part natasya tp takut ttp takut beb...sume scene seram aku tgk celah jari je sampai termiss gaklah beberape part...huhuuu...aku dulik hape...yg penting,sepjg cite jantung aku trus sakit dan tak cukup oksigen sbb tahan nafas takut sgt...huhuuu...
apepun,aku bg 4.5 bintang ar utk movie ni wpun pd awalnye aku ckp kat die 5 bintang...eheee...tgklah...pd sape yg berani...sampai skang aku takut lg nih...piere mmg bagus wpun die berlakon tak bape sgt...julia ziegler bagus...cantik...part die jd antu best...pengarah melayu lain tak penah wat cam piere wat rsnye...cume penamat cite yg tak mantop...dan sepjg perjalan pulang,aku dan nurul duk pk ape kaitannye tajuk ngan jalan cite movie nih...huhuuu...dan sempat aku bg cdgn...JGN LANGGAR le yg betul...huhuuu...ade aku kisah...
utk sebulan due ni aku akan merehatkan dri dan jantung dr tgk cite hantu wpun nurul dah ajak nak tgk cite hantu dr indo lak...oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

No comments:

Post a Comment