Monday, April 27, 2009

selamat hari lahir...


siapakah wanita disebelah aku???hmmm...dialah nenek kesygn aku didunia dan akhirat...betapa ingin aku gambarkan bahawa aku sgt sygkan nenek aku nih...sgt mengagumi kecekalan dan ketabahan nenek menjaga anak2 setelah pemergian atuk...nenek yg terbaik bagi aku...dan nenek sgt istimewa dihati aku...

hari ni bday nenek yg ke 72...huhuuu...tp nampak maintain lg nenek aku nih...cantik lg...bg aku laaa...tp akhir2 ni nenek nampak tak bape sihat...penat mungkin...penat kenape,hanye nenek yg tau...apepun,aku slalu mendoakan nenek diberi kesihatan yg baik dan hidup gembire disamping anak2 dan cucu2 serta cicit2...selagi aku terdaya,aku nak kongsi setiap kegembiraan yg aku ade bsame nenek yg aku syg nih...

aku syg nenek aku...sgt2 syg...

No comments:

Post a Comment