Sunday, April 19, 2009

semalam dan arini...

aku kepenatan...segala kepenatan yg terkumpul sepjg minggu lepas telah wat aku demam...tak delah demam truk pun...sbb aku susah tul nak demam...cume mmg aku rs bdn aku panas...

semlm ade latihan futsal,bola tampar dan bola jaring ngan 3negeri kat melaka...perjalanan yg sepatutnye mudah dan cpt tlh menjadi lambat ble yg mudah disusahkan ble seseorg tunjuk pandai...last2 sesat...kitaorg sampai lewat dan mengganggu betul latihan yg sepatutnye...ape nak buat...cuaca lak mmg panas terik sampai aku kembali menambah kebakaran di kulit muke aku nih...nak wat cane,aku mesti bg sepenuhnye komitmen sebaik mungkin utk pasukan zon selatan...cume agak kecewa dgn prestasi kwn2...agak mengecewakan ble hy sorg yg boleh aku harapkan...mmg pengsan kalu 2org sj leh main...jenuh nak cover 4lg pemain...pengsan2...apepun,ade 2minggu lg utk latih bg menghadapi perlawanan sebenar di t'ganu...pd aku,kalu nak hantar team utk sekadar suke suki g jalan baik tak payah...berbalik pd prinsip aku,usaha dan doa perlulah seiring...jika dah diberi amanah terpilih mewakili sesuatu pasukan,wat le sebaik mungkin...perbaiki dri dan jgn putus asa...apepun,semoge kapten dpt bentuk team yg baik...aku bantu sikit2...
balik masing2 dah kepenatan...tp di awal perjalanan,kami di sajikan dgn nyanyian lari pitching abg sa'don dan boy...sempat le aku layan nyanyi dan ketawe ngan gelagat diorg nih...lagi2 abg sa'don...ble mata dah berat badan super duper penat...ape lg,aku tdo le...


pg td bangun trus aku teringat kat sarapan kegemaran aku baru2 ni...roti canai cecah kuah masak lemak cili padi...perghhh...sentap perut aku...dan aku hy dpt layan time cuti sj sbb time kije tak leh nak layan...tpt mkn nih jauh ckit dr ofis...area sg chat sebelah laut pantai lido...so aku layan kegemaran aku nih ngan nurul pg td wpun tdklah berape pg...huhuuuu...
kat bwh ni le sarapan kegemaran aku time cuti...tp tak taulah sampai ble kegemaran aku nih leh bertahan sbb kadang2 aku leh jd terlalu setia ngan sesuatu menu tp kadang2 aku leh jd cpt jemu...so aku layan selagi tekak dan perut aku mampu terima...

arini aku nak rehat,rehat dan rehat sbb bmule esok hingge ujung minggu jadual aku penuh ngan latihan dan friendly...semoge aku tahan...hahaha...dan semoge kije aku tidak terganggu...huhuuuu...sbb dah terganggu skit nih...k,tu sj cite semalam dan arini...

No comments:

Post a Comment