Tuesday, April 7, 2009

cuba by faizal tahir...

Cuba kau dengar...
Cuba kau cuba...
Diam bila ku cuba...
Tuk berbicara dengan kamu...
Pernahkah kau ada...
Bila ku perlu...
Tuk meluahkan rasa hati...
Dan bila kau bersuara...
Setia ku mendengar...
Agar tenang kau merasa...

Siapa
Sebenarnya aku padamu...
Mungkin sama dengan teman lain...
Yang bisa kau buat begitu...
Dan bila
Tiada lagi teman bermain...
Kau pulang mendapatkan aku...
Itulah aku...padamu...
Cuba kau lihat...
Cuba kau cuba...
Renung ke mata aku...
Bila ku kaku melihatmu...
Pernahkah kau ada...
Bila ku perlu...
Tuk menyatakan rasa sakit...
Dalam diri...
Dan bila kau perlu...
Setia ku menunggu...
Agar senang kau merasa...

Maafkan kerana aku tak pernah...
Terlintas tuk menulis padamu...
Salahkanku
Tak mungkin lagi aku meminta...
Untuk kau mendengar...
Untuk kau melihat kemataku...

*nape ntah...aku minat bangat lagu nih...padahal aku sgt tak suke pd penyanyinye...huhuuu...
apepun...juz suke suki nak taip lirik nih sbb aku tgh blur...mendung...semendung awan di jb saat ni...tunggu menumpahkan air yg dinamakan air hujan...aku rs nak berendam dlm air sejuk utk menyejukkan hati aku yg sering suam dan pns...ya Allah...tenangkan hati hambaMu ini...

No comments:

Post a Comment