Monday, April 20, 2009

bacelah...

blog yang disuggestkan oleh my dear sis...hmmmm...agak menarik utk aku ikuti...dan aku dah masukkan dlm blog list aku pun tanpe kebenaran si empunye...apepun,nanti2lah aku slow talk ngan empunye blog...ahaks...
blog yg sesuai utk kaum hawa...wpun beliau dah berumahtangga ayat2 die lembut dan menggambarkan kepribadian seorg isteri solehah dan ibu mithali...aku suke cara beliau menulis...dan mule terbuai dgn bisikan sifat2 muslimah sejati yg disampaikan dgn santai...
teringat kembali cita2 aku satu mase dahulu...ingin menulis sebuah novel sendri ble kwn2 slalu memuji cara penulisan aku...tapi aku org yang cpt jemu...so,cita2 itu aku kuburkan suatu mase dulu dan akhirnye cara penulisan aku semakin tumpul dan hilang sudah taringnye...huhuuuu...ade aku kisah...apepun,akan ku ikuti blog tersebut...yang baik,aku ikut...yang buruk,aku abaikan...semoge aku jd org yg baik bg ibu bapa aku,keluarga aku,sahabat aku,kwn2 aku dan yg utama Allah S.W.T...Ya Allah...ampunkan setiap dose2 aku...
yang tersayang...bimbing lah aku...bantu lah aku...

2 comments:

  1. tsentuh...
    lembut tutur kata, sopan gaya bhs...
    walaupun skdr melalui deretan huruf2 hasil ketukan jari jemari di keyboard...
    BESTLH BLOG UMMUHUSNA nie...

    ReplyDelete
  2. yap...bole thn ar...
    tp best agi blog eita81 nih...
    huhuuuu...

    ReplyDelete