Tuesday, April 21, 2009

BAKA...

ape kebendenye ni eh???hmmm...nak tau tgklah sindri kat baka.com.my...huhuuu...

sebenarnye dulu,aku dan 29 org lagi anak tentera dr seluruh m'sia telah disatukan,dikumpulkan dibawah satu program kerjasama BAKA dan PERNAMA...dr ape yg aku tau...seramai 300 org anak tentera yg dpt 2A-4A yg tak dpt asrama penuh telah dikumpulkan dan diuji kecerdasan iq dan eq di negeri masing2 diseluruh m'sia...kami diberi 3kertas soalan dan perlu dijawab dalam mase yg ditetapkan...dan yg terpilih 30 yg dibawah nilah...
1.wan 2.wad 3.lan 4.dir 5.sham 6.fiq 7.din 8.kony 9.hud 10.zal

11.riz 12.kri 13.zuri 14.dee 15.ana 16.neeza 17.shida 18.army 19.amy 20.dila

21.zai 22.usha 23.iza 24.izan 25.eza 26.shikin 27.ati 28.fai 29.nora 30.ita

tujuan aku wat en3 ni sbb aku rindu kat kwn2 aku sume nih...blelah nak wat reunion lagi nih...rsnye semakin susah nak berkumpul semula sbb ramai dah berumahtangga dan duk jauh2...mcm2 kenangan,pengalaman,cubaan,dugaan sepjg bergelar budak Baka nih...ramai antara kitaorg nih mmg berjayalah...aku je yg kije biase2 sj...sape suh mls belajo...huhuuuu...ade yg jd doktor,pensyarah,cikgu,pegawai atasan tentera dan mcm2lah...
dan...aku tak tau ape cer ngan Profesor Azman Wan Chik skang nih...serius aku lupe kondc die skang...kali terakhir aku tgk Prof mase reunion kat bakaugruv dulu...time tu die dah agak uzur...hmmm...apepun,kenangan menjadi budak Baka antara kenangan yg takkan aku lupekan...InsyaAllah...
*kalu Baka Terendak dpt jumpe ngan Baka Perlis best gak...

5 comments:

  1. ni reunion apa ni....

    adakah dalam 30 tu... si fareha pun
    sekali dalam list...
    hehehehe mana tau nick dia lain...

    ReplyDelete
  2. sukanya entry nie...nama aku ade...hehe..
    haah la,aku pun rindu nak jmp bdk2 klas kite...ko bile nak kawin? leh wat reunion time tue...hehehe...kita panggil bdk perlis turun skali...

    ReplyDelete
  3. zam,fariha tak termasuk...
    nak tau tak,die dah kawin...
    huhuuuu...

    ReplyDelete
  4. shida doakan ar aku cpt kawin...
    jeles nih kwn2 ramai dah kawin...
    baka perlis aku contact ngan
    khirne je...mmg rindu nak jumpe sume
    30 dak ex baka...

    ReplyDelete
  5. izzit... dia dah kahwin..
    dengan siapa ye....

    heheheh dia kan dah top skrang...

    ReplyDelete