Tuesday, April 7, 2009

30 mac...

aku nak wat gak en3 ni wpun pd asalnye aku nak persembahkan dgn care lain...apepun,aku tunaikan juge hajat di hati ni...

tarikh 3003 tu adalah tarikh hari lahir bos kesygn aku...Pn Rafizah bt Mat Shah...seorg bos yg baik...sporting...ceria...sempoi...dan best...semoge bos ceria dan bahagia selalu...murah rezeki...diberi kesihatan yang baik olehNya dan sentiase di bawah lindungan Allah...

diharap hadiah yang sy bagi tu dpt digunakan sebaiknya...jgn tertumpah minyak angin lg dan maaf jika byk kekurangan...

Ukhwah Mahabbah Fillah, abadan abadaa...

*dikesempatan ini,aku nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingge pade 2 insan yg aku syg kerana telah memberikan aku kasut adidas yang same pd hari lahir aku yg lepas...mmg terkejut dan terharu...apepun,aku akan syg korang selagi diizinkanNya...maaf atas segalanye...
pd kwn2 thanx utk hadiah2 korg...semoge ukhwah yg terjalin kekal hingge akhir hayat...
AKU SYG SUME KWN2 AKU...itu yg pasti...

No comments:

Post a Comment