Thursday, April 23, 2009

jamuan perpisahan...

mkn di restoren singgah selalu...
kwn2 yg akan berpindah bahagian dan jabatan biasenye kitaorg akan wat ckit jamuan mkn atau ajak kuar mkn cam arini...majlis ni di handle oleh Azah...aku dah serah sume tugas majlis2 cenggini kat die...so far,die ok jek handle...so venue kali ni kat Restoren Singgah Selalu berdekatan Danga Bay tu...
kwn2 yg dirai adalah Kak Midah,Kak Zu dn Linda...kami sume gerak dr ofis around koi 1230...sbnrnye,ni first time decide mkn kat cni sbb sblm ni mmg kerap wat kat Jb Catering je...sampai je,aku lak jd mc terjun so trus aku startkan majlis tanpe melengahkan lg ms sbb perut dah lapo...siap bace doa dan ucapan sume masing2 dah tak sabo2 melantak...ahaks...mmg sakan kwn2 aku sume nih...lebih2 lg yg pompuan...humangaih...mak datuk...mmg belasah cukup2...yg lelaki sempoi je...malu2 kot...huhuuuuu...
bedal balun sampai puas...kitaorg pun gerak balik...bg aku,menunye mmg pelbagai cume rs kurang mantop ckit...kire ok gak le ngan harge ble leh amik ape sj yg kite suke...sorg hy RM16 utk hidangan ala buffet...tp bg aku yg mmg tak reti mkn byk2 mmg rugilh...apepun,oklh...
utk kwn2 yg akan bertukar...semoge lebih berjaya ditempat baru...tu sj...penat nak cite pjg...huhuuuuu...
wat apelah si azah tu...huhuuuu...

2 comments:

  1. no bad gaya photographer nie...

    ReplyDelete
  2. toce...toce...
    ni baru ckit...
    lum tahap amik gambo gaya
    kona baring...ahaks...

    ReplyDelete