Wednesday, April 22, 2009

penat...penat...penat...

hanye en3 yg simple...
meluahkan kepenatan yg aku rs dah ditahap maksima hingga aku nak sgt segalanye berakhir dgn cepat...aku penat...aku penat...aku penat...penat yg terkumpul sgt melemahkan badan aku dan semangat aku...arini mmg kepenatan ini seakan telah sampai kepuncak...aku betul2 lepaq...

dan saat ni rindu sgt kat mak ngan abah yg dah sgt jarang aku jenguk utk 2,3bulan nih...ampunknlah anakmu ini...ujung minggu ni apepun jd aku nak balik gak...

1 comment:

  1. isnyaallah, segala kepenatan ko bakal berbaloi...
    DIA Y MAHA AGUNG, MAHA TAHU...
    apa y tbaik buat ko HAMBANYA...
    teruskn usaha...
    alang2 penat, bio penat terus...
    buat sehabis baik...
    ko y tbaik...
    ko mmpu buat y tbaik punyer...
    jgn tensen dgn org sekeliling ko, babe...

    ReplyDelete