Wednesday, April 29, 2009

naak-deep in the jungle...

hmmm...semlm aku ngan nurul g layan cite ni...waduh2...agak nyesal gak le...tidak seperti dijangka...ahaks...ape nak buat...layan jelah sampai abis...
bg aku cite ni biase2 sjlah...apekehal tah aku tbe2 nak tgk cite nih...alaaaahaaaaiiiii...masuk je panggung port biase aku layan movie aku ngan nurul terkejut gak le...sbb...kusi byk kosong...wakaka...napelah aku tak tau yg movie ni tak dpt sambutan...huhuuuu...malas melayan filem melayu Bohsia lah aku decide nak layan filem thai lak dan nah...amikkkk...setakat 1.5bintang jelah aku leh bg...
cite ni pasal ular jadian le...aku suke pelakon pompuan die...lawo...dan hero die lak kadang2 ensem kadang2 serabai...malas nak cite pjg psl movie nih...apepun,toksah le perabih duit g layan movie nih...tp kalu nak jugak...ade aku kisah...ahaks...mmg boring...

start sok aku cuti dr memblogkan dri...huhuuuu...mlm ni kontinjen zon selatan dan sume zon lah agaknye akan berangkat ke terengganu...kitaorg akan berkampung,berdendang,bertarung(chewahhh) sampai 3mei 2009...bg kwn2 dan sape2 sj yg bace blog aku nih,tlg doakan kontinjen zon selatan menang beso tahun nih...hahaha...tak agak2...selamat pegi dan selamat balik...dan tiade yg mendapat kecederaan parah...aku cuak...cuak gle sbb kaki aku lum betul2 baik...cian partner badminton aku nanti...k,slamat berjumpe kembali...

No comments:

Post a Comment