Friday, April 24, 2009

bingit!!!...

bingit...bingit...bingit...napelah suke sgt berckp ikut sedap rs tanpe pk perasaan org???dgn nada yg bingit,kata2 yg tak bertapis dan tak gune otak...mmg mudah wat aku atau sape2 sj sentap...blelah die nak sedar yg die ni telah diklasifikasikan sbg manusia mulut bingit...serius aku sentap gle...tp spt biase aku sekadar DIAM dan trus DIAM...mengomel didlm hati dan akhirnye aku luah kat blog nih...kenapelah aku tak suke melawan...tak reti nak bls lik bingit manusia yg sorg nih...sabar...tu sj yg terdetik kat sudut ati paling dlm nih wpun sbnrnye kesbrn kdg2 dh pun sampai ke puncak...ape nak buat...DIAM lebih baik...aku tak tambah dose yg sedia ade bbakul2 nih...tp tak bdosekah aku ble mengomel begini???semoge die berubah...sebelum aku ubah die!!!hahaha...
sentap gle.....................

6 comments:

  1. nape sentap nih?
    relax...
    nnti hilang sweet ko...
    sowey,
    aku br layan blog ko nie...
    menarik...
    keep it up...

    ReplyDelete
  2. sape ni???huhuuuu...
    nape tak kenalkan dri???
    sentap ngan member...
    pakkal aku jenis
    "kite kwn tak mau lwn"...
    so telan jelah...

    ReplyDelete
  3. wargh...
    ptg nie, emo dh hepi yer...
    alhamdulillah...
    dh knal AREKUE?
    thanx...
    juz between us ya...
    k, no more sentap eh...
    jmpe mak abah ko,
    insyaallah ko makin tenang...

    ReplyDelete
  4. Apa yg dia bingit tuh? x citer pun...

    ReplyDelete
  5. Hellooo syg...akak dah tnyakn...x ingt la tu...
    Xpe2...nnt kita citer ea...;)

    ReplyDelete