Thursday, March 26, 2009

menang...

Alhamdulillah...aku bersyukur sgt dgn izinNya juge anak didik aku telah berjaya menjadi Johan bola tampar(p) di Ihtifal Sukan Sekolah2 Agama seluruh negeri johor yg berlangsung di Maahad Johor 13-14 mac 2009 lepas...

kenangan manis utk aku sblm aku bersara...tahun ni mase aku melatih bdq2 tu sgt terhad...hanye 15kali sesi latihan...tp aku puas wpun hanye sempat menyediakan pasukan yg aku bg 80% bersedia...dan 3.5 bintang dr 5 bintang...huhuuu...berlagak kah aku???pedulik hape aku...huhuuuu...apepun,bdq2 thn ni berjaye menggunekan ilmu yg aku turunkan dgn baik...wpun diorg jenis lmbt pns dan slalu blur,aku rs bersyukur sgt diorg dpt menyerap tekanan sehingga akhirnya mereka berjaya...bdq2 yg aku gelarkan bintang kecil(gelaran yg aku bg if team menang johan) terdiri dr sue(kapten),pya,azah,jannah,aina,yati,que,zihan dan aishah adelah pemain aku utk thn ni...thn ni adelah thn ke4 aku jd coach pasukan bola tampar STAMP dan dr mule aku nak amik t/jwb sbg coach utk thn ke4 ni aku dah letakkan sasaran tinggi pd dri aku sindri...aku nak menebus kesilapan yg telah anak didik aku buat pd Ihtifal sukan thn lps...

sbnrnye,team MP merupakan naib johan kump ble kalah ngan SMAPR dan menang kesemua perlawanan dgn SAMSUDINIAH,SMAKT,SMATBP dan ape name satu lg sekolah tah dr segamat...kekalahan pd SMAPR sgt2 wat aku naik darah sbb bdq2 aku bermain dgn penuh ketakutan dan kalah dlm rubber set...aduhaiiiii...nasib baik mase jumpe lik time final diorg dpt tebus lik kekalahan di peringkat kump wpun dlm rubber set gak...alahai...tahniah utk anak2 buah aku...
kitaorg akan celebrate kemengan mungkin pd 11-12april nih kat air terjun bantang,segamat...InsyaAllah...
-untuk kesekian kalinye aku gagal nak upload gambo2 lg...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tension maaaaaaaaaaaaa...zam.......................tlg.............................. :(

No comments:

Post a Comment