Monday, April 20, 2009

mampukah aku???...

dok pk2...dok belek2 blog org...dok tenung2 blog sindri...mmg aku dlm keadaan keboringan thp melampau skang ni...nak wat en3 pun teragak2 sampai die suh proceed je kalu rs nak wat en3...masalahnye...aku blur...huhuuuuu...
hmmmm...semlm nurul dah mule survey ble cite hantu indon nih kuar...uwaaaaaaaaaaaaaaaa...die dah plan nak ajak g tgk gak...tajuk cite nih,Hantu Jamu Gendong...pergh...mmg ngeri cite nih...lebih ngeri dr Jangan Tegur so mampukah aku g tgk melayan sakit jantung ku nanti???apepun,tgklah nanti...samada aku mampu atau tidak...si nurul pun satu...dah tau aku ni penakut tahap cipan,cite2 antu gak die ajak layan...hadoi yai...

3 comments:

  1. hemmm ni citer bila nak kluar....

    ReplyDelete
  2. enggak tau dong...
    tp ble dah kuar sy cbr
    awk g tgk...huhuuu...
    ade beran???

    ReplyDelete
  3. izzit.... wokkeh no prob...
    kasi remind ok...
    memang seronok ni nengok citer
    horror....

    ReplyDelete