Friday, April 10, 2009

tag dr zam(",)...

spt biase...stp kali surf internet,aku mesti jenguk blog member aku yg sorg ni...sbb aku paling suke bace komen die ttg movie2 yg die layan...tbe2 die try tag aku lak...huhuuuu...org masih baru dlm dunia blog ni so mesti jawab...heheeee...layannnnzzzzz...
Apakah Nama Blog Anda Sekarang Dan Kenapa Anda Pilih Nama Itu?
Ada Sesuatu Diantara Waktu...
sebab...entah ek,sy suke ayat tu...kalu nak terangkan nampak jiwang plak...
so biarkanlah ia jadi misteri...
Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
sebab eita tu name sy 81 tu paham2 jelah ye...senang...mudah...dikenali...
Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
bebas...suke suki...tawe tangis...selagi terdaye dan diizinkan segalenye ingin sj kuluahkan...huhuuuu...
Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
baru nak mule...masih berhingus lg...lum terpk lagi kot nak hapus...melainkan kalu ade org wat rusuhan mintak blog ni dihapuskan...huhuuu...
Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
blog yg sarat ngan cite2 hiburan...huhuuu...sakan tul...
diluahkan dengan selambe dan tanpe syak wasangka...
ape yg penting,kalu sy nak tau movie terkini sy tgk blog ni dulu...
dan suke compare komen dri sindri dan empunye blog...
10 Person To Tag:
sape aku nak tag ye...aku lum ramai kwn dlm dunia blog nih...
so aku nak cube try tag...
1.neeza
2.shida
3.hero my boss(phm2 jelah yek...)
apepun,tiade paksaan...
amacam???tag awak sy dah jwb...

1 comment:

  1. thanx sebab menjawab tag saya...

    ingat kalau drive... jangan nengok side mirror...
    kalau nampak jangan langgar...opss
    jangan tegur...

    daaa

    ReplyDelete