Tuesday, May 5, 2009

kalah...

hmmmm...kembali memblogkan dri tp dgn cite yg agak menyedihkan...ahaks...
apelg...kekalahan le...team zon selatan pulang dgn tgn kosong ngan hadiah tp penuh ngan kopok dan baju batik...huhuuuu...sakan2...
kami bertolak ke terengganu pd 29 april jam 11 mlm...driver ikut jln mersing...perghhh...laju bangat sampai masing2 kecut perut cam naik roller coaster...mmg tak lena...sampai kemaman koi 5pg...stop solat dan truskan perjalanan...
sampai di kuala terengganu around koi 930pg dan trus check in kat Sumai Suite Hotel...dan koi 11lebih baru dpt blik setelah mcm2 hal dilalui...dan aku hy pekena milo ais dan sebiji jemput2 sbb aku tak de selera nak pekena menu disitu...nasik pink le...nasik kuning le...pelik2 ni mmg aku tak suke nak cube...

...cian kwn2 aku time nih...huhuuu...


-kami...-

230ptg seminar ringkas dan seterusnye raptai perbarisan di stadium tertutup...aku suke sbb ade pancaragam...mmg dr dulu aku suke tgk pancaragam...cume lagu dan formasi yg dibuat oleh budak2 sek mana ntah tu agak simple...tp kire ok le...dr tak de kan...dan selesai sume tu jam 5 ptg...ptg 30hb ni dah mule game pertama iaitu badminton...selatan diundi utk lwn ngan sabah...apelg,kalah le...huhuuu...tak best nye sbb aku ngan psgn tak sempat main...ahaks...perlawanan ke2 mlm dan selatan bertemu jms ape ntah...lupe dah...kali ni aku agak terkilan ble psgn regu diubah...tak psl2 aku kene main mix...ngan dak n.9 yg tak penah2 digandingkan...dan kalah juge...nasib baik tak kalah truk...huhuuu...dan aku tak dpt main gak ngan psgn regu wanita aku...uwaaaaaaaa...punyelah payah aku nak carik keserasian antara kami tp sampai sane kene psah...mmg sentap...hmmmmmmmmmm..

.so tamat sudah perjuangan aku ngan kwn2 di arena badminton...huhuuuu...hari yg same,karom gak dimulekan...selatan yg juara bertahan juge tewas...maka terlepas sudah piala pusingan ke tgn org lain...

...10 kontinjen yg menyertai sukan zon Jabatan Akauntan Negara kali ke7...

...kump pancaragam...

esoknye 1mei majlis pembukaan dan koi 10 game b.tampar wanita dimulakan...dan selatan diundi bertemu sabah gak...apekejadahnyelah asyik kene jumpe sabah...tak aci tul...dah le sabah mmg power hampir sume game...hq plih yg senang je...huhuuuu...mmg tak aci...dan spt dijangka ikut penilaian aku yg agak ade pengalaman,kitaorg kalah...game kedua bersambung ptg dan selatan bertemu zon tengah...kali ni nasib mmg betul2 tdk menyebelahi selatan ble kalah rubber set...hadoi yaiiii...kecewa yg amat sgt...dan buat pertama kali aku hangin skit didlm gelanggang...sbb ape,biolah rahsia...ahaks...so tamat juge perjuangan aku ngan kawan2 di arena bola tampar...apepun,segalanye dah pun berlalu...futsal bertarung di gelanggang lain pd mase yg same...mlm game bowling...

...kontinjen zon selatan...

...wati,lin,fiza,een dan elsa(wakil perbarisan dan atlit b.jaring)...

2mei game b.tampar lelaki,ping pong dan dart dijalankan serentak...dan ke3nye juge tak de rezeki...ahaks...ape nak wat...suratan takdir...mlm ade dinner dan aku tak pi sbb penat...cian akak aku...sori...
3mei sume kontinjen bertolak pulang...cite ttg kepulangan dan g

ambo2 aku akn wat kat en3 lps ni...thanx sgt kat nurul,fiza dan ayu yg sanggup dtg dr jauh utk bg sokongan...tp syg,tgk detik kekalahan...hehehe...sorilah,serius aku dah cube sebaik mungkin...terlalu byk kekurangan...sbb tu selatan kalah...apepun,aku hargai kedtgn korg...thanx jgk utk kwn2 dr n.9...nora,marina,ehsan...keep in touch ya...pengalaman ngan korg sumenye best...mmg susah 3negeri nak sekepala tp kite kwn...tak mau lwn...hopefully johor dan n.9 sentiase ade hubungan baik...ngan melaka...no komen...huhuuuu...sbb aku still sentap ngan 2org minah dr melaka...ahaks...

selatan dah kalah dr mule lg...dr proses pemilihan lg...dan perlu wat perubahan kalu tak nak pulang tgn kosong lg...lebih2 lg katanye akan dtg,sukan akan diadakan di Sabah pulak...huhuuuu...sakan2...byk kenangan dan pengalaman yg aku alami sepjg di terengganu...stp satunye akan aku jdkan pengajaran...dan kenangan manis,akan aku simpan sampai ble2...

-aku main mix ngan ehsan dr n.9-

7 comments:

  1. Wooo...ni kira salah kapten la team bola tmpar kalah ea...? Hmmm...tp kdg2 diam lebih baik dari bising yang mengeruhkan suasana...ye tak? ;P

    ReplyDelete
  2. salam...
    hmm perit utk 'tidak menang' kamu kali ini...
    its ok...
    at least, DIA masih bg kegembiraan y lain utk kamu...
    thanx, sbb bmain dgn sungguh2 utk mata2 y melihat dr jauh...
    mgkn kurg sefahaman, latihan y kurg antr team, buat kamu keciciran 4 dis time...
    lg 1, ckap 'tak sungguh2' pemain lain, membuatkn team zon selatan kurg menyerlah...
    anyway, congrate utk player no 1 juge...
    k, gudluck utk permainan kamu slps ini...

    ReplyDelete
  3. kapten sy adelah pemain terbaik sy dr mule latihan sampai perlawanan terakhir aritu...cume lain benonye sikap kapten time tu...sampai no3 ilang sabo...apepun sis,serius tak puas main time tu sbb no1 dan no3 tak all out...kalu tak,lauk team sabah dan tengah tu...huhuuuu...

    ReplyDelete
  4. thanx to u my fren...
    kecewanya hy Allah yg tau...
    segalanye tak menjadi spt diingini...
    apepun,utk masisuma bdq2 sy di kelantan nanti sy akan usaha sehabis baik...

    ReplyDelete
  5. sis,akhirnye dah tau dah sape yg dikatakan BISING tu...

    ReplyDelete
  6. Apa pn telahan adik, akak hrp kita leh sama2 rational...

    ReplyDelete
  7. sis,sori...sori...sori 2 both of u...

    ReplyDelete