Tuesday, May 26, 2009

rehat sebentar...

sakit sungguh...sungguh2 sakit...hingga sukar nak bernafas...wpun ia menyerang sekali sekala...tp ia sgt mengilukan...mampu membuatkan menggigil seluruh tubuh menahan kesakitan...
hmmm...sape yg sakit???aku ke???atau kenalan terdekat???sehari due ni tinge aku sering disajikan teman2 yg sdg kesakitan...atau dlm kemelut bergelut dilema berpenyakit...agak merunsingkan...tp apakandaya...setiap seseorg manusia telah tertulis takdirnya...
mlm ni aku main taip je ape aku nak taip...mungkin nak hilangkan rs ini yg aku tanggung dr pg td...tbe2 rs nak juge berehat dr memblogkan dri...bukan nak tiru teman2 yg lain...cume mungkin nak lebih fokus pada kije dan kurangkan celoteh tah pape kat blog aku nih...sejak beberape bulan kebelakangan ni mmg aku tak fokus pd kije...huhuuuu...pengakuan jujur anak buah mu ni boss...ya ampun...
ya...aku nekad rehat sebentar dr seberang en3...kepenatan meluahkan mungkin...tak kirelah melalui penulisan atau lisan...biarlah stp rs cube aku atasi sendri agar tidak menyusahkan sape2...meneruskan uji kaji terhadap dri sendri dlm membentuk kekuatan mental dan emosi agar trus kuat berjuang mengharungi hidup yg pastinya menjanjikan seribu dugaan dan menagih setinggi2 kesabaran...
msg yg masuk dlm inbox anset,aku bace tidak membalas...membei ruang berehat utk yg tersyg...
aku akan berehat dan memberi ruang rehat utk insan tersyg juge...selamat berjumpe kembali...setelah berjaya mengumpul kekuatan dri...adios...

4 comments:

  1. Kadang2 keadaan memang tak menyebelahi kita, semoga tetap sabar & tabah. Saya doakan semoga dia dibesarkan dengan kasih sayang & didikan yang sempurna...

    ReplyDelete
  2. saat ni diam adalah jalan terbaik bg sy...

    ReplyDelete
  3. hmm sabar hadapi segalanya...
    byk ujian, tanda ALLAH syg kamu, sist...
    tenang lbh mjanjikn sesuatu y manis, y kamu xduga...

    ReplyDelete
  4. sememangnye sy pegang sesuatu yg berlaku ada hikmahnya...dan Allah lebih tau ape yg terbaik buat hambaNya...tp ia bukan tiket utk kite menyerah kalah tanpa sebarang usaha...setelah berusaha sehabis daya,barulah tawakal dan doa kpd Dia...

    ReplyDelete