Friday, May 8, 2009

selamat hari ibu...

sj wat en3 ni awal...walaupun aku tau hari ibu ahad ni...tp kite tak tau kan ble waktu kite tbe...mana tau tak sempat nak wish kat ibu tersayang...tak sempat nak bgtau bahawa kite terlalu syg kat ibu kite...
hari ibu adelah hari utk anak2 menghargai dan menghayati kasih sayang dan pengorbanan seorg ibu yg tak ternilai dan tak terbayar oleh seorg anak wpun seorg jutawan...bayangkan hari ibu hanya disambut sehari setahun dan jika hari istimewa ini juge diabaikan,dimana letaknye nilai kasih sayang dan pengorbanan seorg ibu terhadap anaknye...
aku,juge seorg anak...seorg anak yg bukanlah terlalu baik...tp aku syg kat mak aku...sgt syg...cume aku tak pandai tunjuk rase syg ni pade stp mase dan kesempatan hari2 istimewa spt inilah tpt aku meluahkan rs syg aku pd mak selain hari lahir mak...aku,anak yg agak manje tp sikap berdikari yg terlalu tebal dlm diri ni wat aku agak stone...apepun,aku syg mak lebih dr ape yg mak tau dan rs...aku harap mak tak jemu dan putus asa ngan aku yg agak degil dan naqal nih...ahaks...
sempena hari ibu ahad ni,aku nak ucapkan selamat hari ibu utk mak aku...Puan Norhayati binti Mohamad ratu hati abah aku Encik Jalil bin Adam dan permata hati anak2 mak...Norita,Mohd Noor Fariq,Mohd Noor Aelme dan Intan Norliyana...semoge Allah memberi kesihatan yg baik utk mak,hidup dimudahkan dan bahagia hingga akhir hayat...dan aku,akan cube jd anak yg baik wpun bukan yg terbaik utk mak...syg mak selalu...
dan dikesempatan ini juge aku nak ucapkan selamat hari ibu kat nenek aku,kakak aku yg baru ade 2hero tu(ble nak dpt heroin lak???),mak sahabat aku nurul(puan rokiah),mak kakak(puan halipah),kwn2 yg dah ade anak cam k.zie,k.nik,ana dan ramai lg...semoge terus jd ibu yg terbaik bg anak2 amanah Allah tu...
...mak tersayang...

No comments:

Post a Comment