Saturday, May 23, 2009

Alhamdulillah...syukur...

pg td jam 0804 aku dpt berita gembire dr seseorg...berita yg aku tunggu2 dr semlm dan aku harap2kan selama ni...entah kenape aku nak sgt berita gembire itu menjadi kenyataan sebelum perpisahan tejadi...sampai aku lupe ape yg diterangkan semlm...huhuuu...
kegembiraan di hati ini hanya Allah yg tau...terima kasih kerana dia sudi berkongsi kegembiraan itu bersame aku dan ptg td aku sampaikan sedikit pemberian berupe senaskah buku,sedikit kurma ajwa pemanis mulut dan sekeping kad dr aku dan nurul...wpun aku sekadar penumpang kegembiraan diatas berita gembire itu,aku juz nak ckp aku sgt2 gembire...tahniah...

-entah kenape buku ini yg kucapai setelah lama membelek pelbagai buku...-

setinggi2 syukur kpd Allah krn dgn izinNya jua kegembiraan ini terjadi...dan aku berdoa pd Allah,lindungi dan peliharalah dia dan limpahkanlah kasih sygMu kpd dia agar dia selalu sihat sejahtera dan gembire disamping insan2 tersyg...kpd E.D...jg dia baik2 tau...syg dia sgt sbb dia seseorg yg sgt baik Allah anugerahkan utk aku...

semoga persahabatan ini trus terjalin dgn penuh rs syg...

2 comments:

  1. Alhamdulillah...terima kasih banyak2, insya-Allah saya jaga dia sebaik mgkin. Walaupun mmg berharap, risau tu masih ada. Semoga Allah SWT permudahkan segala urusan. Amin...

    E.D.

    ReplyDelete
  2. hehehe...E.D balas ar...ahaks...dah nampak semacam je dia arini...huhuuu...penangan berita gembre tu...apepun sy percaya...dia org yg kuat...k,same2 doakan yg terbaik...

    ReplyDelete