Monday, January 4, 2010

post pertama yg PANAS...

post pertama utk 2010...
penghujung 2009 aku akhiri dgn kekusutan,awal 2010 hidup aku masih dlm mode kusut...ahaks...ati ini sgt kuat utk berusaha menstabilkan diri...plz...ya Allah...berikan kekuatan pd aku...

post pertama ini lebih kepada PANAS...huahaha...panas kenape???krn sikap kebudaq²an sorg mangkuk hayun yg sgt² sengal tahap cipanzi...kuang³...mangkuk hayun yg kecoh...mangkuk hayun yg bengong...mangkuk hayun yg pk dri die jek betul...mangkuk hayun yg mmg thp mangkuk jamban ar pangai die tuh...konon dri sindri cukup baik...cheh!!!bole blah!!!ade aku heran???lu ade otak...LU PK LA SINDRI!!!gua benci LU!!!huhuuuu...

1 comment:

  1. kak memang kena byk bersabar yer..mmg ade orang yang perangai sukar di jangka... byk manusia yang busuk hati..walopun rupa cantik.. x yah layan kak benda2mcm tue..hati kita yg sakit...

    ReplyDelete