Wednesday, January 13, 2010

hari ini dlm idup aku...

-adam yg suke sgt stereng-

13 jan 2010-Adam Haikal dah 8 bulan...Alhamdulillah...setinggi² kesyukuran pdMu ya Allah atas anugerah terindah ini...adam dah pandai duduk,berdiri,jln tp still kene pgg sesuatu dan mcm² lg pangai adam yg menghiburkan ati...utk adam,ibu doa Allah lindungi adam sentiase...

arini gak aku wat keputusan memilih TERIMA dr TOLAK...en3 sblm nih aku ade wat tajuk berkenaan...ape yg nak diterime@ditolak tu???ia adalah tawaran menjadi coach bola tampar MP utk tahun ke5 berturut²...hmmm...rs cam nak pencen tp still on lg rupenye aku nih...entahlah...hati berbelah bagi yg akhirnye aku trus decide TERIMA hy krn aku rs aku leh kurus kalu ngajar nanti...hua hua hua...terkesan sungguh org ckp aku gemuk...hadoi...tgklah,sesi latihan belum bermule...wat ms nih,jodoh aku masih lekat ngan MP...tp kite tak tau,esok luse ape akan terjd kan...so,utk arini...aku terime menjadi coach lg...
harapan???hmmm...sdh tentu ingin kekalkan kejuaraan...cume thn nih aku target paling kurang 3 tpt terbaik...mampukah aku dan assistant coach serta budaq² capai???tunggu dan lihat...

aku demam...dijangkiti demam adam...napelah kalah sungguh ngan buah ati sorg nih...stp kali adam demam mesti aku demam...seseme dan batuk...cptlah baik...krn ingin kuat dan sihat menjaga adam saat adam sdg lasak ingin bermain dan pandai sesuatu yg baru...mkn ubat!!!

2 comments:

  1. Buat adik,
    Semoga cepat sihat, doa akak sentiasa mengiringi adik...tapi jgn malas makan ubt...;)

    Buat Adam,
    Semoga Adam terus membawa sinar kegembiraan buat ibu2 Adam...:)

    ReplyDelete
  2. tq kak...ubat tu pait...tp kalu dah tak tahan...sy bedal punye...huhuuu...

    kalu rindu nk main ngan adam,dtglah umah kami eh...mesti adam suke...

    ReplyDelete