Monday, January 11, 2010

garfield...

dulu,kwn² slalu gelarkan aku garfield sbb mata aku kuyu cam garfield...majoriti hadiah² dr kwn² aku terime bermotifkan garfield...lekat sampai dah dewasa skit la...masuk zaman kije dah berkurang...tp hampir sume gak pemberian² kwn² tu skang dah ntah kemana...heh heh...cume yg elok aku simpan pemberian ex-bf aku...huhuuu...kalu die hingat lg laaa...die bg gambo garfield yg diframekan...ahaksss...
nape pg² aku citer psl garfield???sbb garfield tak suke senin...samelah ngan aku...ntah nape rs mls je ble ari dah senin...tp nak wat cane...senin pasti dtg slagi mata tdk tertutup...so,hadapilah ISNIN dgn tenang dan senyuman...jom wat kije laju²...

3 comments:

  1. hmm mmg mata cam garfield...
    tang perangai, aku n sesetgh org jek tau kot...
    huhu...
    anyway, aku mmg suke kat org y bmata cam garfield ni...

    ReplyDelete
  2. apa kata kasi up... itu hadiah...
    hehehehe :P

    ReplyDelete
  3. eh eh...dia hingat laaa...

    tp tak phm le ayat diatas...kasi explain ckit...

    ReplyDelete