Thursday, December 31, 2009

31122009 esok 01012010...

esok dah masuk thn 2010...

arini bukanlah ari yg best dan membahagiakan utk aku...krn bebanan masalah yg lum selesai wat mood aku bertambah merudum...buntu...tiada semangat...bosan...letih...sisa² kudrat yg ade aku gagahkan diri utk menyelesaikan masalah yg membenam jiwa aku ke daerah sunyi dan sepi serta susah dan perit...moge ade peluang dan ruang yg diberikan oleh Allah atas usaha aku nanti...aku serabut dan kusut...

tahun 2009...tahun pertama aku menjadi blogger kecil²an...tdk terlalu aktif...cerita² biase ttg idup aku yg biase menjadi seorg yg biase...aku,biase² sj...tp ade satu perkara BESAR dlm idup aku utk thn 2009...dimana Allah anugerahkan amanahkan seorg insan bername Adam Haikal dlm idup aku...seorg insan yg byk merubah kehidupan aku emosi aku dan segalenye ttg aku...Adam Haikal hadir menambah seri dlm kehidupan aku yg suram...

tahun 2009 juge terlalu byk kisah pahit manis dlm idup aku...berjaya,kalah,ketawa,menangis,gembire,sedih,susah,senang,mudah,payah,baik,buruk segalanye sedikit sebyk menambah warna² dlm idup aku...dlm persahabatan,semoge aku menjadi sahabat yg terbaik utk sahabat aku...kasih syg,semoge kasih syg aku diberkati Allah agar ia tdk dikaburi disalaherti oleh rs cemburu yg keterlaluan dan tak masuk akal...keluarga,semoge aku mampu jd anak yg baik wpun tak cukup baik dan berupaya membalas jasa mak dan abah...kerjaya,semoge aku gembire utk bekerja dan menjadi pekerja yg baik krn aku sdg bosan bekerja...semoge segala ape yg aku lalui pd thn 2009 memberi kesan positif wpun ape yg aku lalui ade yg bersifat negetif...dan semoge Allah berkati segala²nye dlm idup aku utk thn 2009 ni...amin...

utk tahun 2010,moge aku tdk ulangi kesilapan yg tlh aku lakukan pd thn 2009...salam kemaafan dr aku utk sume atas kesilapan² yg penah aku lakukan sepjg thn 2009...aku,insan biase yg tak punye ape tp punye ati yg penuh kasih dan syg...aku mendoakan segala yg terbaik utk anda semua yg sudi menjenguk blog nih...sekian,utk ari terakhir 2009 dr aku utk
ADA SESUATU DIANTARA WAKTU...

2 comments: