Wednesday, January 20, 2010

winner and loser...

-final 4 (twitch,katee,courtney,joshua)-

hehehe...mlm semlm kemuncak So You Think You Can Dance kat chanel 701...aku layan.......
25.01 nih season terbaru bermule...adekah lebih hebat dr season yg baru abis nih???ahaks...aku ade gak tgk² yg sebelum² nih punye tp tdklah mcm ape yg dah aku wat utk season yg lepas nih...hampir sume aku tgk...ahaks...dan sehingga semlm tinggal 4penari terbaik yg tinggal(joshua,twitch,katee dan courtney) yg pd aku mmg mantap...aku agak,twicth menang tp tak sangka joshua lak yg menang....huhuuuu...tp yg penting katee menang...die agak tdk menonjol pd awal rancangan tp meningkat mendadak pd pertengahan ke akhir...antara tarian² yg telah dipersembahkan,aku suke persembahan mark dan chelsie gune lagu bleeding love...ape tah name tarian tu...mmg mantop!!!tu sj ttg rancangan yg aku layan...ahaks...menari adelah salah satu cara utk kurus...-chelsie dan mark-

skang ni aku sdg layan rancangan The Biggest Loser...aku sokong kumpulan hitam coach Jilian...agak menarik...yg asia aku tak bape minat nak layan...nape ntah...tak best...The Biggest Loser nih kat chanel 702 stp ari...sonok tgk diorg dpt kurgkan berat bdn...aku,ble lg???dan yg paling best,ade antara latihan² yg dijlnkn amat sesuai utk aku wat kat budaq² bola tampar aku...huhuuu...k,dats all...

1 comment: