Monday, December 14, 2009

11122009 birthday abah...

11 Disember...birthday abah...yg ke-50 tahun...uish,sedar tak sedar dah masuk angka 50 dah abahku nih...agak terlambat wish sampai adik bg msg ingatkan birthday abah sbb aku terlupe sbnrnye krn kebzan menguruskan family day...ahaks...ya ampun...apepun,sempat juge aku kirimkan msg utk abah tersyg...hadiah akan menyusul minggu depan sbb lik kg...
doaku utk abah,semoge sihat selalu dan dimurahkan rezeki oleh Allah...

arini gak aku cuti...menguruskan persiapan terakhir family day JANM Johor...ptg koi 3 gerak ke Hutan Bandar Mutiara Rini utk menampal klu² treasure hunt...sume ajk turut turun padang...aku,kakak dan hasmah yg duk gigih pusing Hutan Bandar menampal sume klu...mmg penat...koi 6lebih baru siap...balik,terbongkang...sgt² penat...lembik tul aku nih...soknye kene bangun awal...

2 comments:

  1. cian juge dkt adam haikal y gigih tggu IBU d pelantar...
    huhu...
    selamat hari lahir utk abah y ke 50...

    ReplyDelete
  2. haah ek...cian nurul dan adam tpakse berjam² menunggu aku perabih tmpl klu...cyg korg ber2...

    ReplyDelete