Tuesday, December 1, 2009

01122009 aku kembali...

hmmm...kembali...juz taip ape yg terlintas...

2012 akhirnye berjaye gak aku meloloskan diri utk menontonnye wpun dihati teringat² dan rindu adam di rumah...heh heh...filem yg menarik...5 bintang...tak byk yg aku tak puas hati yg mungkin akan terkuar dr mulutku ayat...'sepatutnye begini...'@'lebih best begini...'kesimpulannye mmg memuaskan...sakit dibuatnye tengkuk aku melihat situasi² bencana tersebut...apepun pd pndgn aku,ia bukan filem ttg kiamat...ia merupakan kisah manusia menghadapi mega bencana...cume ape yg leh aku banggakan,gune pakai gak org² kafir nih ape yg tlh berlaku dlm peristiwa pembinaan bahtera Nabi Nuh...diorg selamatkan diri juge gune bahtera...bukan kapal angkasa atau ape juge mende lain...selebihnye,biarlah sendiri yg menilainye sbb aku tak pandai nak komen hard sgt...setelah tamat cite,ape yg terlintas di pale nih adelah canelah kalu ianye benar² berlaku...bencana yg sebegitu dahsyat...cane aku nak selamatkan diri dan insan² tersayang...tamat cite ttg filem...

skang nih gak adam semakin membesar...semakin lasak...semakin menghiburkan ati...13.11 lps adam dah 6 bulan...13.12 nih dah 7 bulan...kami target dan berdoa adam mule berjalan pd usia 9 bulan...huhuuu...tak sabo nak tgk adam berjln...aku lak dah mule bwk adam tgk aku ngajo bola tampar...heh heh...jenuh nurul nak mendukung si adam yg lasak sambil menunggu aku melatih...aku gak sonok membace pembesaran anak kembar weni si INDRA²...sonok membace betape bahagienye weni dgn anak kembarnye...

12.12 nih kelab wat family day...aku antara ajknye...agak relax masing² nampak gayanye...huhuuu...persediaan masih tak sampai 10%...apepun,aku mesti settlekan tugas aku sebaik mungkin...menyediakan dan menguruskan permainan 'treasure hunt'...ahaks...bersedialah kwn² utk meneroka sampai penat...

minggu² sebelum nih gak ade beberape peristiwa dan perlakuan terakam dek mata,telinga dan minda ini...ape yg leh aku ckp,bile dah tua jgn bersikap mcm budaq²...dan jgn terlalu berbangga diri dgn ilmu yg seciput...belajar dan belajar lg sebelum lantang tak bertempat...biar nampak bodoh tp tak bodoh dr berlagak pandai tp sebenarnye bodoh...dan jgn membodoh²kan org...takut terserlah kebodohan diri sendiri...he he he... 'lu pklah sindri...'

pjg gak aku dah taip...k,ble² aku taip lg...daaaaaa...

No comments:

Post a Comment