Wednesday, July 8, 2009

tenang yg hilang...

entah kenape dgn dri aku skang nih aku pun tak pasti...ketenangan semakin jauh...seolah2 ilang...aku ilang fokus...ilang gembire...ilang ketawe...
saat adam haikal kembali ke pangkuan aku pulak seolah2 tak bersedia dan bersedih...serius aku tak tau ape dah jadi ngan diri aku...sampai ke tahap aku menangis semahunya...hanya pd sahabat dan kakak tpt aku meluahkan rasa wpun mungkin mereka b2 agak kurang mengerti ape yg aku rs dan alami skang ni...apepun,aku sgt sygkan adam haikal...
utk beberape hari yang akan dtg ni,aku berusaha mengumpul kekuatan diri mental dan fizikal...mengutip kembali sisa2 ketenangan yg ilang beberape detik yg aku rskan sgt menguji mental dan fizikal aku...mungkin sbb inilah aku demam dan diserang migrain yg teruk ahad dan isnin lepas...ditambah tekanan kije yang aku klasifikasikan sbg melambak gile wat sakit dlm diri ini tambah ditekan...dihenyak tanpa sempat aku bernafas tenang...Alhamdulillah arini tekanan kije aku berkurang seketika...
aku berdoa pd Allah,tenangkanlah hatiku dan tabahkan diriku dlm menempuhi cabaran bersame adam haikal...nurul sahabat yg cukup kuat utk melawan tekanan dan cabaran yg dtg...tanpa nurul aku mengaku kalah...kakak pendengar yg baik yg mampu dpt mengurangkan sedikit kegusaran dihati...semoga Allah berkati keikhlasan aku yg tak berbelah bagi ni...

No comments:

Post a Comment