Friday, July 10, 2009

mengantuks...

aku mengantuk yg amat sgt utk 2 hari nih...tempoh bertenang yg ada utk kije yg bakal menimbun kembali sgt2 wat mata aku ketat sungguh...menahan mata dr terlelap mmg menyesakkan jiwa...ikutkan hati nak aje aku g balik tdo...warghhhhh...sungguh2 aku kengantukan...ngantuk tahap gaban punye...mmg syaitan tgh melompat memijak2 kelopak mata aku utk trus tertutup...uwaaaaaaaaa...aku tak tahan...gara2 practice bangun awal le nih...penangan adam haikal...ahaks...aku ngantukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!serius...tak tipu...nak tdo... :(

2 comments:

  1. heheheheh....welcome to 'the world'....

    ReplyDelete
  2. ahaks...sdg berusaha menjadi yg terbaik...pastinye halangan dan dugaan takkan putus2 dtg...sabar kunci kepada kekuatan diri mental dan fizikal...doakan kami b2 kuat utk menghadapi cabaran menjaga,mendidik dan membesarkan Adam Haikal...

    ReplyDelete