Thursday, July 23, 2009

semoga cepat sembuh...

pd 20 julai lepas akak kesygn aku masuk hospital...dan 21 julai masuk bilik bedah...dgr masuk hospital adelah perkara yg paling aku tak suke dan cuak sebab aku tak suke Doktor dan hospital...ahaks...tapi ape nak buat...keadaan menuntut akak dimasukkan ke hospital...
setelah selesai proses dibilik bedah sempat aku melawat petangnya...perjalanan ke Hospital Sultan Ismail JB memang menjanjikan kesesakan truk lebih2 lagi waktu balik kije...tapi kami redah juge...ingin memberikan sedikit semangat pada akak yg sakit di hospital...
selepas kuar dari bilik bedah akak masih agak mamai...penangan ubat tido dan bius pastinya...akak tidak nampak terlalu lemah tapi penjagaan rapi mesti diteruskan...setiap perkara jangan diambil mudah...
semlm akak dah dibenarkan pulang ke rumah...aku masih lum sempat menjenguk akak...arini akan aku cube usahakan peluang dan ruang utk menjenguk akak tersyg sebelum dibawa pulang ke muar...
utk akak...sy doakan akak cepat sembuh...semoge Allah permudahkan setiap urusan agar kesihatan kembali kepada asal...jaga diri sebaik mungkin...setiap yang berlaku ade hikmahnya dan Allah lebih tau ape yg terbaik buat hambaNya...

No comments:

Post a Comment