Friday, July 24, 2009

23 julai...

semlm birthday mamat encem kegemaran aku...mmg encem mamat nih...lg menawan ati aku bile dah hafal ayat kursi dan mcm2 lagi...mmg aku kagum...mamat nih name dia
Muhammad Anas Arifuddin...yeah...selamat hari lahir yang ke 3 tahun...

panggilan manje Anas...budaqnya encem comel...mewarisi ibunye kot...sure kembang akak aku nih...senyuman hadoi...memikat kalbu...hua haha...tapi mmg leh mengubat luka dan duka ble tgk Anas...bagi aku dia cukup bijak dan pintar...sememangnya dr ibu ayah yg baik dan pandai,Anas mmg aku kategorikan budak bijak ble byk doa2 yg kdg2 org dewasa pun tak hafal...termasuklah aku...wakaka...hmmm...semoga Anas jadi anak soleh dan berjaya didunia dan akhirat...nanti ajo adik Adam lak baca ayat kursi...huhuuuu...


No comments:

Post a Comment