Thursday, February 26, 2009

21 februari...

hehehe...ampun boss...sy sj nak wish kat blog sy nih...dont wori...blog sy ni tak bape glamour...huhuuu...
21 februari adalah hari ulang tahun perkahwinan boss kesygn aku...aku teringat arini dan wpun terlambat aku wish gak kat boss pg td...cane aku leh teringat???haaa...tbe2 pg td on da way ke ofis aku terperasan keta pesona ungu...ble tgk plat bkn ***2102 so tu bkn keta bos aku le...ble tbayang lik plat ***2102 tu baru aku teringat...aku dah termiss wish anniversary boss aku...

kat bwh nilah boss aku ngan 3hero kesygnnye time bercuti kat cameron aritu...

sy doakan boss dan suami kekal bahagia ingge ke akhir hayat...dimurahkan rezeki bagi kedua2nye...dapat sambung master...tp dlm negara sdh le...hahaha...dapat baby girl yang comel cam muaz dan anas...dan sentiase dilindungi Allah dlm ape jua urusan...

No comments:

Post a Comment