Tuesday, February 24, 2009

yg best dan tak best ari sabtu lepas...

aku,nurul dan k.zu plan nak gi tgk movie cite ong bak2...plan dah lama tp baru ari sabtu dpt pegi...lps srpn yg agak lewat,aku trus decide nak gerak tghari...mls lambat2 sbb aku tak suke lambat...huhuuu...bersiap2 trus gerak ke city square...
tiket koi 115 tapi jam di tgn baru 1215 so kitaorg amik keputusan nak round cs jap...tengah jln2 kat floor bwh,tbe2 ade sorg minah ni trus tegur aku... "nak masuk Bang bang boom tak???dapat rm200..." time tu aku ala2 blur trus je jwb "hah???ape tu???" minah tu jwb "ala yg kat tv tu..." dan dlm keadaan masih blur aku pun jwb "leh gak..."...aku pun ajak nurul dan k.zu join...ble ikut je minah tu aku terkezut dan baru tersedar ble nampak 2 mamat tak leh duk diam dgn fazura tgh wat rakaman...alemak...rancangan Bang bang boom rupenye...entah kenape arini mood aku baik,aku truskan jgk wpun aku segan dan takut...aku ni mmg cpt neves...

akhirnye tbe turn aku ble 2 peserta terdahulu gagal...ape yang aku kene buat???haaaaaa...mende ni paling aku tak caye yang aku berjaye dan mampu buat rupenye...dlm keadaan sedar atau koma,aku telah pun berjaya melakukannya...huhuuu...
aku diminta mencari kunci kepada mangga sebuah peti yg ala2 peti harta karun tuh...ade beberape anak kunci telah diletakkan didalam 4 buah bekas...bekas pertama ade 2 ekor katak besar yg mmg besar...bekas kedua ade lintah...bekas ketiga ade ulat ape ntah name die...dan bekas keempat ade cacing...huhuuuu...sbnrnye aku paling geli kat lintah!!!masa yg diberikan hanye 1menet...dlm keadaan blur,segan,takut,geli dan mcm2 lg aku dgn ala2 luaran nampak konpiden tp kat dlm aku rs nak cabut lari tlh meneruskan cabaran...fazura mmg sokong aku abis wpun die tgh geli gle...3 bekas aku jumpe kunci tp sume tak leh bukak mangga tu dan akhirnye aku mengalah pegi gak ke bekas ade lintah tu...akhirnye...mase tinggal bape saat je lagi aku berjaye bkk peti tu yg kat dlmnye ade rm200...yahooo...aku menang rm200...rezeki terpijak die ckp...hehehe...dan sebelum aku belah dari tpt yang mengerikan tp agak mgembirekan aku diminta ckp "SAYA ADE BERAN...BANG BANG BOOM..."huhuuu...
apepun,mmg best...fazura tak sombong dan cantik sgt...mesra tul ngan aku...aku lak trus blur dari awal ingge akhir...sampai tak sempat tgk muke die betul2...hahaha...dan 2mamat tak leh duk diam tu mmg kecoh...
lps abis turn aku,diorg carik lagi peserta lain...aku,nurul dan k.zu trus naik atas sbb tayangan dah nak mule...kami pun melayan Ong Bak2...sbg kenangan,nurul hanye sempat rakam aksi aku tp tak sempat amik gambo...so aku juz share gambo fazura dan gambo 2mamat tak leh duk diam dan produksi bang bang boom tu...
melayan Ong Bak...pada aku cite ni tak best sgt pun...tidak seperti dijangka...aksi pada awalnye sempat wat aku tahan nafas jap sbb agak ganas tp ble dah lame2 layan rs cam byk kureng lak...dan yang paling kitaorg tak puas ati ending yang cam cipan...utk cite ni...aku juz bagi 2 bintang wpun aksi2 pertarungannye mmg nampak real...darah...set...sume nampak real wpun mate aku nampak semak...kat bwh ni gambo filem Ong Bak2...

selesai menonton...slps solat aku pun berbesar hati nak belanje nurul dan k.zu makan...kitaorg pun gerak ke taman u...idea aku yang tah pape...sbb tmn u ni jauh skit dr rumah kitaorg...hehehe...apepun,aku dan sume tgh lapo...kitaorg redah jer....kat bwh ni menu yang aku blanje sempena duit rm200 tu...huhuuuu...tak delah mewah sgt...ahaks...


tu sj aktiviti yg best dan tak best pade ari sabtu lepas...

No comments:

Post a Comment