Thursday, March 26, 2009

kembali...

lama betul aku tak online...dan baru hari nie aku dpt kembali...chewah...aku kembali utk membersihkan sawang2 yg dah mule nak ade kat blog aku nih...huhuuuu...
byk betul yang berlaku dalam idup aku sepjg aku bercuti dari memblogkan dri...cume aku dpt kongsikan bersama 2,3 cite je...
pd yg mengikuti blog aku nih,sori lama tak update and to silent reader...i'm back... ; )
sebelum aku bukak citer,aku ade pembetulan info yang mana aku telah digelakkan oleh peminat muzik rock iaitu k.zu...kesilapan aku adelah MUS XPDC tp yg sebenarnye adalah MUS MAY...huhuuu...aku bantai je time tu...aku kan tak suke rock...apepun,pembetulan telah dibuat...dan aku nak bgtau skali skang ni aku suke gile layan lagu nasyid dr Inteam ft Raihan...KEHIDUPAN...layannnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

No comments:

Post a Comment