Thursday, February 26, 2009

layan geng...

ahad lepas aku,nurul,k.zu,boss dan 3 heronye gi layan cite geng...seperti biase aku lebih suke tgk kat city square dr tpt lain sbb lebih selesa dan dekat...hehehe...tayangan koi 2 tp aku,nurul dan k.zu lmbt ckit sbb nak solat kat umah dulu...lepas solat trus gerak...
ble tgk jam dah koi 2 aku rs bengang skit sbb aku orgnye mmg tak suke lmbt tp solat lg penting kan...hehehe...boss dan husband dia dah solat kat cs so koi 2 die dah kol aku sbb tak sampai2 lg...heheee...sori boss...anak buah mu ini dah tahap berlari anak dr tpt parking tau...

kitaorg bertujuh pun amik tpt...cian muaz dan anas...seat tak sesuai utk diorg...apepun,muaz still leh layan cite geng tu cume anas yg mungkin tak selesa kat ctu...sampai tertido anas ble dah penat dengan aksi2 dia...barulah ibunye leh layan ketawe...huhuuuu...muaz under control...
cite ni pd aku ok...mmg leh wat aku ketawe...lagi2lah gelagat 2 budaq botak tu...cume cite ni lebih kepada watak rajoo...dan pd aku part yg wat aku tak setuju ialah part makhluk2 ganas cam ular dan lintah tu...dah le peminat upin ipin ni lebih kepada budaq2 so watak2 ganas tu kurang sesuai...apepun aku bg 3 1/2 bintang...hehehe...

selesai menonton...perut dah lapo...aku bg idea g ngeteh kat railcoffee plaza kotaraya...ajak boss dan 3 heronye skali...tp tak dpt join sbb muaz dah ttdo kepenatan...so kitaorg ber3 layan perut masing2...kat bwh ni antara menu kegemaran aku kalu lepak kat sini selain roti bakar...tp time ni aku tak pekene menu ni...aku cube try test meehun sup yg pd aku tak bape nak menyentap gwa...huhuuu...biase2 sj...

selesai membedal...jln2 jap dan sempat layan mus xpdc promosi album solo terbaru die...tak best pun...huhuuuu...sebab aku ni gwa tak rock...k.zu mmg rock...so aku dan nurul teman jap die beli cd dan autograf bagai utk adik die...ahaks...jgn mrh haaa....gambo mus mls ar aku nak letak kat blog ni...hehee...tu sj aktiviti di ari ahad yg sejuk sebab ujan lebat di jb...

thanx boss blanje tgk wayang...lain kali leh blanje lg...huhuuuu...

No comments:

Post a Comment