Monday, February 16, 2009

3 perkara yang buat aku serabut...

yuhuuu...dah lame aku tak wat pape kat blog ni...bukannye ape...aku bz mengalahkan PM gitu...huhuuuu...
merujuk kepada perkara di atas...alahai,cam surat rasmi lak...aku sdg kalut ngan 3 perkara yg mana wat idup aku agak tidak terurus...ape die 3 perkara tu???emmmm...yang pertama ihtifal sukan kedua seminar dan yang ketiga sukan zon...perkara yang ketige tu aku tak amik kisah sgt tp 2 perkara yang lain tu mmg memberi tekanan kat aku...sebab ape???sebab aku tak kuat kot...
yang pertama,aku merupakan coach pasukan bola tampar wanita utk thn ke-4 berturut2 bg MP.aku rs agak tertekan sbb tarikh perlawanan 13-15 mac depan yang mana aku rs sgt tak cukup mase utk aku bikin pasukan yang betul2 mantap...yang kedua,aku merupakan urusetia seminar yang aku wat kat Cameron Highland 6-9 mac depan...sangat menduga seluruh keringat aku mental emosi sbb nak puaskan ati ramai org mmg payah...dugaan berurusan dengan stp peserta hanye Allah yang tau ape aku rase...yang ketiga tu,sukan zon Jabatan Akauntan Negara di Terengganu 30April-3Mei akan datang...yang ni aku tak risau dan amik kisah sgt sbb aku tengah tak de mood nak amik kisah...huhuuuu....
semoge kali ni pasukan bola tampar yang aku didik berjaya ke peringkat akhir...pastu baru aku leh bersara dengan tenang...ahaks...
semoge seminar yang aku buat berjalan dengan lancar dan memberi kepuasan kpd stp peserta...hehee...

No comments:

Post a Comment