Tuesday, March 2, 2010

lesu...

huh!sungguh sibuk aku skang nih...penat,letih,lesu,ngantuk sume ade...tp akhirnye jari ini menarikan jari mengetuk keyboard yg juge letih agaknye if bernyawa krn asyik digunekan utk menekan butang2 nombor tak henti2 bg memenuhi kehendak kerjaya si pemilik tak kekal keyboard ini...ape aku merepek nih...
utk perubahan gaji bg bln 3 nih aku bagai dilanda fenomena 'tsunami' changes yg pd aku agak dahsyat utk ditanggung ditepis diharung seorg diri...volume yg diterime sgt tinggi sehingga thp tekanan dan kepenatan aku berganda dr biase...tp mujur tempoh agak pjg bg perubahan bln 3 nih membuatkan aku masih mampu berjuang...huhuuu...berjuang tu yg tak tahan...tp mmg kije aku skang terlalu byk...
haih...niat ati nak berkongsi cerite ttg adam pun tak kesampaian...ingin juge bercerite ttg team b.tmpr yg aku dan nurul handle pun lum ade semangat...ade juge drama2 yg ingin aku kongsikan sbg pengajaran bersame juge terpakse aku tangguhkan...tgklah,mana tau sok luse aku kembali bersemangat...cergas...

No comments:

Post a Comment