Tuesday, February 23, 2010

bola tampar...

hmmm...tak cukup tenaga,tak cukup semangat,tak cukup masa,tak cukup feel utk mengupdate blog nih wpun dlm ati ingin menarikan jari menaip segala yg terbuku terbeku tertepu dlm minda dan gwa nih...
11hb lps ari khamis aku join program sehari bersame PTJ di kompleks islam...penat sgt...letih sbb pakai kasut tinggi seharian dan byk berjln lak tu sbb kene snap2 gambo...hadoi...gile penat!!!jumaat kije cam biase tp lps maghrib trus gerak ke pontian utk training bola tampar...bermlm di hostel dan keesokan pgnye aku demam sbb sejuk gile kat asrama nih...penat dan sejuk yg bertambah2 wat bdn aku akhirnye tewas menerime penyakit bername 'demam'...pg sabtu aku gagahkan diri wat gak training lg...tghari masing2 balik kg sbb cuti CNY yg pjg...dipendekkan cite aku trus diserang demam dan seseme...
naik kije semula ari rabu dan jumaat lps sekali lg aku terpakse wat training mlm sabtu sbb ms yg semakin suntuk...training dibuat pg sabtu,mlm ahad,pg dan ptg ahad...settle training gerak balik ke jb...demam masih tak kebah...ditambah penat yg tak putus2...thanx utk bekas pemain aku haida dan ayu yg sudi turun membantu sesi latihan minggu lps...diorg byk membantu...skill haida masih tak tumpul...
thn ni sejujurnye waktu aku melatih budaq2 sgt suntuk dan sesi latihan tak sampai 10x...risau dgn kadaan nih...entahlah...tinggal 2minggu jek lg dan aku mungkin hy ade 2-4 ari utk latih budaq2 tu...semoge Allah bantu kami...
disini aku ingin membuat pengumuman bahawa ini adalah tahun terakhir aku menjadi coach bola tampar MP...cukuplah 5tahun pengalaman dan kenangan yg aku tempuh...terlalu byk rs dan emosi sepjg 5tahun tu...sehingge akhirnye aku dah tak nak terlibat sama dgn drama2 emosi yg berlaku didlm dan diluar pengetahuan aku...cukuplah drama ttg idup aku sindri skang nih...maka,aku meletakkan harapan agak tinggi pd diri sindri utk mencapai target mengekalkan kejuaraan thn nih...pastu,tarik diri trus...semoge team yg terbentuk thn nih mampu merealisasikan harapan aku itu dn bermain bersungguh2,berusaha sedaya upaya,gunekan segala ilmu yg dah aku curahkan dan menyerap tekanan dgn bijak...
lain2 perkara yg telah berlaku dlm idup aku sepjg 2 minggu ni mungkin ta terluah lg dgn kata2...hy terpendam dan tertanam dlm ati...cume byk kisah ttg adam yg ingin aku kongsikan...next en3 k...sekian,aku yg sdg demam dan kepenatan...

No comments:

Post a Comment