Thursday, March 4, 2010

heroku...

AKHIRNYE!!!berjaye juge aku menyiapkan kije yg melambak tahap gaban...serius...sgt byk...slps siap kije aku pi settlekan papan kenyataan aktiviti kesan...sok ade majlis maulidurrasul so tak moh le nmpk kosong jek papan kenyataan tu...dah siap,baru leh bernafas lega sambil menaip utk en3 terbaru kat blog nih...haaa...kali ni aku nak cite ttg hero kesygn aku dan nurul...adam haikal yg kini tlh berusia 9bulan pd 13feb yg lalu...maka 13mac akan dtg nih jika diizinkanNya adam akan berusia 10bulan...

-adam haikal ngan ibu eita dan ibu nurul-

pd usia adam 9bulan nih adam dah pandai merangkak,duduk,berdiri dan jln tp still mesti berpegang pd sesuatu...adam pd mulenye tak pandai merangkak...dia trus duduk,memanjat,berdiri dan genap usia 9bulan baru leh merangkak...heh2...itulah adam...
lasaknye adam skang nih tak leh nak kata...sgt lasak sampai lari pitching gak le ibu2 dia nih...huhuuu...kene babab pun dah penah...mana tidaknye,if nak pakaikan diapers dan baju mesti dgn kerjasama 2org...kalu sorg2 nak pakaikan sume tu alamat mcm bersilat bagai ar ngan si hero nih...penah juge tgn aku terkehel gara2 adam tak leh duk diam ble dipegang...ahaks...adam mmg menguji stamina dan kesabaran ibu2...
adam dah mule minum dgn byk...time mkn lak tak leh lmbt skit mknn masuk ke mulut mesti dia ketuk2 meja mintak cpt...ibu yg mempunyai penyakit terlalu asyik if tgk tv slalu disergah adam yg kegeraman...tp ibu2 paling geram ble adam sgt cemburu tgk ibu2 mkn...mmg dia akan gelisah dan merengek...
adam ade minat yg agak pelik...dia sgt gemarkan wayar dan hanger selain stereng dan kunci berbanding mainan2 lain...bg le mainan canggih dan best cane pun adam akan wat tak peduli...mende2 td lebih menarik minat adam...sampaikan kalu menangis bg hanger leh trus diam...kalu bermain ngan wayar senyap2 dlm gelap pun leh layan...kusyuk...tp mainan lain adam akan cpt bosan...kejap jek pgg pastu wat dek...hmmm...alahai heroku...
k,ni sj yg larat utk aku kongsikan ttg adam wat ms nih...ble2 aku story lg ttg buah hati kesygn aku nih...

No comments:

Post a Comment